Regulamin Zakupów sklepu internetowego ElectricCAR.pl
Obowiązuje od: 25-05-2018 r.
1. Sklep Internetowy ElectricCAR.pl.
- Sklep Internetowy ElectricCAR.pl., określany dalej jako Sklep, działający pod adresem www.ElectricCAR.pl, prowadzony jest przez firmę pod nazwą PHU Electriccar Paweł Bandura z siedzibą ul. Sienna 22, 25-725 Kielce, poisadającą NIP 657-046-23-96 .
- przetwarzanie danych osobowych określa polityka przywatności i polityka coockies.
- Sklep umożliwia zamawianie towarów i usług, oferowanych przez PHU Electriccar za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie electriccar.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
2. Forma i sposób zapłaty za zakupy dokonane w sklepie
- Za zakupy towarów i usług dokonane w Sklepie można zapłacić:
- gotówką przy odbiorze zamówionego towaru
Płatność jest dokonywana bezpośrednio do rąk kuriera/listonosza doręczającego Państwu przesyłkę pod podany adres.
- Przelewem bankowym (płatność z góry) na podstawie zaakceptowanego - przyjętego do realizacji zamówienia na konto
PHU Electriccar
ul. Sienna 22
25-725 Kielce,
nr. konta: 03 15001458 1214 5001 7173 0000.
(proszę na przelewie dopisać numer zamówienia otrzymanego jako potwierdzenie złożenia zamówienia)
- przelewem elektronicznym za pośrednictwem przelewy24.pl
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich.
- Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT w obowiązującej wysokości).
- Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia i zaakceptowania go przez obsługę sklepu.
3. Zamówienie
- Zamówienie składane przez korzystającego ze Sklepu może obejmować wyłącznie towary lub usługi będące w aktualnej ofercie Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu w każdym czasie. Zmieniony regulamin będzie dostępny na stronie z potwierdzeniem zamówienia dla wszystkich korzystających ze Sklepu i będzie obowiązywał korzystających ze Sklepu, którzy zaakceptowali dany regulamin.
- Wysłanie zamówienia wiąże się z akceptacją regulaminu Sklepu
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz ich modyfikowania.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania towarów i usług do oferty sklepu oraz ich usuwania
- Zakupów w Sklepie mogą dokonywać osoby fizyczne, pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne.
- Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie wszystkich wymaganych pól na stronie z danymi osoby zamawiającej
- Zamówienie przyjęte do realizacji i nie opłacone w terminie 10 dni roboczych w przypadku wybrania przelewu (płatne z góry) jako formy zapłaty jest anulowane przez sklep.
- Na każdy sprzedawany produkt wystawiany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.
- Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Electriccar dotycząca zakupu danego produktu w electriccar.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w electriccar.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba Electriccar.
4. Dostawa
- Zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskiej.
- Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.
- Sklep świadczy usługi i dostarcza towary wyłącznie na terenie Polski.
- Sklep dokłada wszelkich starań, by zamówione przez Państwa produkty zostały do Państwa dostarczone w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia i opłacenia zaakceptowanego zamówienia, chyba że klient wskazał w zamówieniu płatność przy odbiorze - w takim przypadku towar jest wysyłany niezwłocznie po zaakceptowaniu zamówienia, z zastrzeżeniem przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską.
- Na wyraźne żądanie klienta zakupiony towar może być wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym, pod warunkiem jednak, że wartość zamówionego towaru/towarów nie przekracza kwoty 100 PLN brutto.
- Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym odbywa się dwa razy w tygodniu - w poniedziałki i czwartki.
5. Koszty dostawy.
- koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 20 PLN brutto.
- koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej powiększony jest o kwotę 15 PLN w przypadku, gdy klient wybierze płatność przy odbiorze.
- koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym wynosi 9,90 PLN brutto
- koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym powiększony jest o 15 PLN brutto w przypadku, gdy klient wybierze płatność przy odbiorze.
- oszt dostawy za pośrednictwem firmy Inpost - Paczkomaty 14,99 PLN brutto.
- koszt dostawy pokrywa sprzedawca w przypadku zamówień, których wartość przekracza 1000 PLN brutto (słownie jeden tysiąc złotych) - dostawa darmowa
- Towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym zamówieniu towaru i uzgodnieniu (telefon lub e-mail) z obsługą sklepu takiej formy odbioru - koszt dostawy jest wtedy równy zero złotych.
6. Komunikacja z klientem
- Podstawową formą komunikacji z klientem podczas realizacji zamówienia jest komunikacja w formie wiadomości e-mail lub też kontakt telefoniczny po podaniu przez klienta numeru kontaktowego w profilu przy zamówieniu.
- Adresami, z których będą przychodzić wiadomości dotyczące zamówień są adresy Państwa opiekunów i/lub osób realizujących zamówienie ze strony PHU Electriccar. Wszystkie adresy znajdują się w domenie electriccar.pl
7. Zwrot towaru
- Na podstawie art.7. ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271 ze zm.) konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług - od dnia jej zawarcia, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub drogą elektroniczną.
- Towar jaki podlega zwrotowi nie może nosić znamion użytkowania, musi być zwracany kompletny i w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem potwierdzającym zakup towaru (paragon lub faktura).
- Do zwracanego towaru musi być bezwzględnie dołączony oprócz powyższych formularz zwrotu.
- Zwracany towar dostarczany jest na wskazany przez sprzedawcę adres na koszt kupującego (zwracającego towar). Sprzedawca zwraca kupującemu koszt transportu do wartości ceny przesyłki poczty polskiej opłaconej z góry.
- Zwrot zapłaty za zakupiony towar (wraz z kosztami przesyłki) nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru, nie później jednak, niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru, na rachunek bankowy wskazany przez zwracającego towar.
8. Gwarancja i reklamacje
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. W zależności od produktu gwarancja obejmuje okres od 0,5 roku do 2 lat.
- Czas gwarancji każdego produktu widnieje w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu (o ile jest dołączona). Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
- Podstawą do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej/reklamacyjnej jest faktura zakupu lub paragon oraz karta gwarancyjna produktu (o ile jest dołączona).
- Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
- Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
- W celach reklamacyjnych Kupujący powinien skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta na terenie Polski lub ze Sprzedającym. Kontakt ze Sprzedającym może nastąpić telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W przypadku naprawy serwisowej objętej gwarancją naprawiony produkt odsyłany jest bezpośrednio do Klienta na koszt serwisanta.
- W przypadku odesłania produktu do Electriccar należy do przesyłki dołączyć pismo szczegółowo opisujące charakter usterki. Taką informację można również przesłać drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W przypadku odesłania produktu do autoryzowanego serwisu producenta należy postąpić zgodnie z procedurami danego serwisu.
- Reklamacje składane do Sprzedającego rozpatrywane są w ciągu 14 dni od momentu skutecznego złożenia jej przez klienta.
9. Opinie użytkowników dotyczące produktów
• PHU Electriccar zastrzega możliwość kasowania opinii w których podawane są nieprawdziwe informacje (wpisywane zazwyczaj przez osoby pracujące w firmach konkurencyjnych). Podawanie linków (odnośników) w opiniach do innych ofert, czy też cen nie sklepu PHU Electriccar będzie równoznaczne, ze skasowaniem danej opinii.